a_burcu_bur imrantercan nstde sancı çıktı mı sizde. Kaçıncı haftanızda verdi günü. Ben 35te gittim vermedi.
Symust imrantercan a_burcu_bur benim de şuan 35+3 😀 36+5 te randevum var benim de en son gittiğim de tersti bakalım bu kez ne diyecek beklemek çok heyecanlı zaman hemen gelsin istiyorum 😂
a_burcu_bur Symust benim randevu 36+2 😊 hadi hayırlısı bakalım. 35te nstde sancı çıktı bende ama çok önemli değildi 😝 doktorum kendini yorma, erken gelmesin dedi 😊
AngeL- 1a111 ahh ahh nasip olsaydı benimde 12 ekim görünüyordu ama değilmiş.. Şimdiden hepinize hayırlı doğumlar diliyorum bir avazda olsun inşallah.. Hepinize rabbim evlatlarınızı bağışlasın çok çok sevgiler 🥲🥰
Bsrkrc 1a111 inşalalh kolayca alırsınız kucağınıza ❤️ Kaç haftalık doğuma gireceksiniz kendi isteğinizle mi sezeryan oluyorsunuz 😊
Pinarrsu 1a111 bizimde 15 ekim sezeryan olacagim.. Hic korkup sitres yapmayin hersey hizli ve kolay oluyor, iyi doğumlar 🙏💫🌺🙋♀️