37+1 deyiz dün ilk defa nst’ye bağladılar yalancı sancılarım var hafiften. oğluşum 3 kilo 250 gram olmuş maaşallah🥰 tahmini doğum tarihimiz 13 ekim ama çok sabırsızlanıyorum haftaya felan gelse tam süper olacak korkuyorum gelmezse suni sancı verirler diye😅