Papianneoluyor_1203_ Canım dikkat et 33+3 iken benimde belimden kasıklarıma regl sancısı gibi vurup şiddetlenmeye başlamıştı hastaneye gittiğimde 1 buçuk cm açılma vardı doğum dediler ama doktorum erken olduğu için 3 gün yatırdı serumla ilaçla kasılmalar durdu fitillerle de rahim açılması önlendi evden tedavi gördüm sadece yattık bu haftama kadar ilaçlarla durdurduk tedavi işe yaradı bende şuan 38.haftamı dolduruyorum haftaya perşembe doğumum olucak inşallah 🌸