Papianneoluyor_1203_ bende 31 haftalığım 2 gün önce aynı şikayetle gittim böyle hem adet sancısı hem de afedersin tuvaletim var da tutuyormuşum gibi bir karın ağrısı. Nstye bağladı sancılarım çıktı hemen alttan muayene yaptı açılma varmı diye. Allah’tan açılma çıkmadı ama yalancı sancım ve akıntım çokmuş. Erken doğumu tetikliyormuş. Bol bol su iç dinlen dedi. Bir sürü ilaç yazdı bir de fitil yazdı(o kadar kötü bir şey ki). Şırınga şeklinde aşırı büyük. Kremi içine doldurup vajinaya entegre ediyorum 1 hafta yapmam lazım haftaya tekrardan kontrol verdi.