Bunun hamileliği üst seviyede yaşamakla ne ilgisi var ve ayrıca neden insanların heveslerini bu kadar kıracak kadar saygısız ve kötüsünüz tıbben de 18. Haftadan sonra hissedilebildiği söyleniyorken hala neyin aksini iddia ediyorsunuz cok enteresan. Ben şahsen göbek yağlarınızın fazla oldugunu ve bu yüzden hissetmediğinizi düşünüyorum 🤣