Yarın 19 oluyoruz ben de 15. Haftadan beri o şekilde hissediyorum ilk başta rahim kasilmasi bağırsak hareketi vs olabilir dedim Erken diye daha hissetmeyi de beklemiyordum ama ara ara olmaya devam etti haftalar ilerledikçe arttı günde 6 7 defa oluyor sanırım. uzanıyorum şimdi biraz önce gene oldu 😊 artık bebek oldugundan eminim yani. insallah normaldir böyle olması ben de doktoruma soracağım