FusunF kilolu hamile kaldım ben bile hissediyorum ve dediğiniz gibi seyirmede oluyo mısır patlaması gibide oluyo. Doktoruma sorduğumda evet hissetmeye başlamışsın heraketlerini takip et günde 8 defa hissetmen gerek diye de uyarıda bulunmuştu. Gerçekten bazen insanlara laf anlatmaktansa duvara anlatın daha iyi. Yok anlamıyolar kendileri hissetmiyo diye gazdır diyip geçiyolar. İlk gebeliğim tecrübesiz olmama rağmen hissettiğimi gaz olmadığını gayet iyi biliyorum çok şükür. Annemde bana hamileyken 15. Haftasında hissetmeye başlamış. Herkesin ağzı var konuşuyo işte takmayın