Bensunsal lütfen bu duruma üzülmeyin ben de üzüldüm vakti zamanında şimdi 29 olmak üzereyim düşündüğümde güleceğim kadar göbişliyim birdenbire oldu anlamadım😀büyüyorlar yani. Hele uyumluysa gelişimi haftasıyla tadını çıkarın eski kıyafetlerinize girmenin😎