Bensunsal normaaal normaaal…
Benin kardesimin esi 7. Ayinda basladi karni…
Ve o zamana dek kotlar hic sıkmadan oluyordu ya🤣
En 20 haftalgim hicbiseye giremiyorum🥲
Ic karnin genistir, ne guzel… onun da hem az catlagi oldu, hem de sezeryan olmasina ramen dumduz karni🤩