Bensunsal benim de 6.aya kadar hiç karnım yoktu insanlar şaşırıyodu hamile olduğumu söylediğimde 7 de büyüdü birden zaten karnın ne kadar az çıkarsa o kadar rahat geçirirsin hamileliği hem bebeğin gelişimi iyiyse karnının çıkmaması ne gibi bi sorun oluşturabilir ki 😬