tosbikveannesii tabii burdan yazarım size inşallah öğrendiğim zaman.. Ben hep ayda bir sefer gittim 32. Haftadan sonra 15 hatta 20 günde bir sefer çağırdı herşey normal sıkıntısız ilerlediği için öyle geç çağırdı belkide bilmiyorum. İlk defa 37. Haftamda nstye girdim sonra 38de tekrar gelmemi soyledi işte bide son kez pazartesi 39. Haftamda girmiş olcam toplam üç kere nstye giricem. Mesela bu hafta giriş yaptırmadan direkt nstye gir bana sonucunu getir sadece dedi hiç muayene ücreti vermeden nstye girdim doktora sonuç gösterdim