tosbikveannesii merhaba ben bugün gittim hastaneye covid testi için. Merak ettiklerimi sordum. Refakatçi bir kişi kalabiliyor, ziyaretçi olarak baba dışında hiç kimse alınmıyor. Doğumuma da üst katta doğumhane bölümünde dosyamı hazırlarken sordular hocamızın girmesini ister misiniz diye bnde evet dedim fakat ücretini bilmiyorum onlarda bilmiyorlar 😂 birde normal oda mi özel oda mi diye sordular onuda özel tercih ettim