Arkadaşlar ben normalde cebeci tipin içindeki özele gidiyorum ama çok ilgililer diyemem açıkçası dün ilk kez gataya gittim orayida tavsiye eden olmuştu. Fakat hala ikisi arasında karar veremedim. Doğum nasıl yapılıyor doğumdan sonra odaya baba girebiliyormu yanımızda refakatçi kalabiliyormu doktorları nasıl bilgi verebilecek olan varmı hangisine gitmeliyim 21+3m bu arada değiştirmeli miyim