Gamzenur124 öncelikle hayırlı olsun bende tüp benek tedavisiyle ilk denemede hamile kaldım kesinlikle moralini yüksek tut olacak mı aman ne olacak diye düşünme ve tevekkül et bol bol arkadaşlarınla çık gez tedaviyi unut ve bi bakmışsın aaa pozitif bebişin seninle❤️ Bi de internetten uzak dur belirti arama bol bol tedaviye başlamadan ananas ye transfer günü bırakmak şartıyla tabi ki🥰 inşallah hayırlı haberlerini de alırız