umudumvar2 Oznurcakir canım ben de başladım yarın muayene var saana bir şey soracaktım hani ilk vaj muayenede yumurta bakyorlar ya ondan sonra iğneler kullandktan sonra da aynı sayıda mı oluyor yumurta yoksa değişir mi
Oznurcakir umudumvar2 hayırlı olsun canım benim çok sevindim . İki günde bir gidiyordum değişiyordu canım sayı ve büyüklüğü . Gonalf basladinmi
Oznurcakir Oznurcakir ilk muayene sıkıntı yok adetli iken bakacak o zaman durumu değerlendirir sonra yarından itibaren kullanmaya baslarsn😊
Deletedmom_9 Oznurcakir bu gün ilk gün ama eşim gelmedi daha onu bekliyorum kendim vuramıyorum doktorda 6 gibi vur demişti 🙁
Oznurcakir Deletedmom_9 çok basit aslında göbeğini hafif sık iğneyi sok canin acimaz asla ☺️kaç doz vuracaksın