Gamzenur124 canım ben dün hamile olduğumu öğrendim tüp bebekle hamile kaldım bende ilk denememiz bizim tedavi süreciniz yaklaşık 2 ay gibi bir süreydi iğneler ilaçlar yumurta toplama derken birde sonrasında rahim dinlendirme yaptırdık şuan 4 haftalık hamileyim Rabbim bu yola çıkan herkese kolaylıklar ve sabır nasip etsin 🤲🏻 Çabalarınızın karşılığını almayı nasip etsin ilk denemede inşallahhh 🤲🏻❤️🙏🏼