Nurklc38 sakın kullanmayın, içerikleri olduköa kimyasal dolu. Bebekler çok hassaslar onlara bizden çok daha fazla zarar verir ki yumuşatıcı yetişkinler için bile çok sağlıklı bir ürün değildir.
bebekler için olan deterjan ve yumuşatıcıları kullanın sadece.