ben de 26+3′üm, çoğu şeyi aldım hatta yıkayıp ütüledim hurçlarına kaldırdım. bebek arabası, bebek küveti, bakım seti, pişik kremi tarzı şeyler kaldı eksik olarak. belki garanti olsun diye bikaç tulum-zıbın daha alırım. henüz ağırlaşmadım ama aldıkça herşeyi yıkayıp ütülemek daha kolayıma geldi. ilk gebelik, normal doğum istiyorum bi aksilik çıkmazsa bakalım hayırlısı olsun:)