zaydn 28+3 olduk bizde çok şükür.Henüz hiç birşey almadım desem yeridir.Şu anda dolap derdine düştüm.Bişeyler alsam herşeyi ortada kalacak 😆 Beşiği , arabası , kanguru , ana kucağı ,kişisel bakım ürünleri gibi şeyleri tamam.Kışlık kıyafet alacağım , bir de dolap tabiii.Kendime de hiç pijama falan almadım aslında artık almak lazım.Ani gelişen bir durum söz konusu olsa hiç birşey yok ortada 😑