zaydn az önce burda doğum hikayesi okudum 36 saate yakın suni sancı yemiş 2.5cm de açılması kalınca sezeryana alınmış diyorum sancını bekle duruma göre sezeryana alinirim ama bi yandan da o sancıyı boşuna çekip sonra sezeryan acısı çekmek de var kafam allak bullak bu yüzden bi sezeryan ol kurtul boşuna ne olacağı belli olmayan yola girme bi yandan diyorum normal olursa bi gün en fazla çekersin sancı sonra regli sancımın şiddeti geliyo aklıma vazgeçiyorum 😂 25+6 yız biz de 26 olucaz bu gece bi tane bişey bile daha almadım ekimin ilk haftası gidip kıyafet alıcaz annemle bende 32 34 en geç hastane çantamı hazırlarım