Ebru18 korkulacak bişey yok.Ben suni sancı ile ölü doğum yaptım.Ki ölü bir bebeği doğurmak normal doğumdan çok daha zormuş.İnanın o acıyı unutuyorsunuz ..Sadece sancı çektiğiniz aklınızda kalıyor herhangi bir hissiyat olmuyor.Korksam ben korkar doğurmazdım.Çok şükür zerre korkum yok doğumdan sadece sağlıkla gelsin.İyi ya da kötü bir şekilde geçiyor ve pamuk gibi oluyorsunuz doğurunca ☺️