Aysunebe Vallahi ben ebeye dair hiçbir şey görmek duymak istemiyorum normalde alttan muayene olurken hiçbir sorun yaşamadım ama suni sancı verdi sürekli açılma var mı diye kontrole geldi ama her muayenede neredeyse ağlayacaktım elleri kocaman ve çok sertti kendi doktorum daha iyiydi. Pek sorun değil bu ama en az 6 kere açılma var mı diye bakınca artık ister istemez irite oluyor insan