Eagil Dogum aninda ebe yanima gelerek yasayacagin en ust aci bu bunun otesi yok ve sen buna dayanabiliyorsun diye beni motive etti tabi yalan soylemisti dogum esnasinda cok.daha fazla aci cektim ama beni kandirmasa o seviyeye gelemezdim😊
huzur- @Aysunebe doğumdan sonra hemen ailelere gösterilmek zorunda mı bebek ben eşimin bebeğimizi ilk gördüğü ana şahit olmak istiyorumda beni bekleyemezler mi :)