Elcnerdgn ebeler gebelerden, gebeler ebeden aynı şeyi bekliyor... doğumdan once mutlaka dogumhaneye uğrayarak tanışmanizi öneririm. Yurt dışında ebeler evlerinde ve gebeler evlerine giderek takiplerini yatırıyorlar doğuma birlikte gidiyorlar bu nedenle normal doğum sayıları bizlere göre çok yüksek. Bizde her kontrole gittiğimizde dogumhaneyi ziyaret ederek müsaitse alanı gezebilirsek nasıl bir ortamda doğum yapacağımızı gorur ve ebeler ile onceden tanisarak rahatlayabilir korkularımızı üstümüzden atabiliriz. Tanistiginizda da lutfen isteklerinizi ve hislerinizi anlatin. Ebeye sizden ilgi istiyorum dediğinizde size hayır diyeceğini düşünmüyorum. yabancı hissetmek ve kötü doğum hikayeleri dinlemek doğum serüvenini olumsuz etkileyebilir. 5 kez doğursanız beş doğum hikayesi de farklı olur ve bu çok özel duyguyu korkusuz ve endisesiz olarak yaşamanız dileğiyle...