m060918 Biz Ekim sonu başladık eşim Aralık sonuna kadar ilaç kullandı. Sonra adetin 2. Günü gittim 10 gün yumurta büyütme iğnesi kullandım o arada 2 kez daha kontrole gittim. Yumurta toplama sonrası rahim dinlendirme yaptık ama adetim yaklaştığı için zaten 10 gün vs bekledim. Sonra adetin 3.gunu çağırdı doktorum 5 günlük iğne ve ilaçlara başladık haftasonuna transfer günü verdi. Transfer sonrası 8. Gün idrarda 9.gun kanda öğrendim. Maalesef ilk transferimi 7+4 de kalp atışı durduğu için kaybettim 30 Mart’ta. Dokotruma gittim sonrasında. Kürtaj sonucu biopsi temiz çıkarsa ve hazır hissedersen 2.adette gel dedi. Temiz çıktı sonuç ve Mayıs 21 de gittim tekrar yine 5 gün ilaç sonu transfer oldum 5 Haziran’da. Şuan 17+6′yiz