Selam, mart ayında başladım ilk olarak yumurta büyütme ilaçları ile yumurtaları büyüttüler tam olarak tarih hatırlamıyorum ama yumurtalar toplandıktan sonra ohss oldum bu yüzden transfer 45 gün ertelendi. 3 mayısta adet oldum o sırada bi sürü ilaçlar verdiler 24 mayısta transferim yapıldı. Şuan 20+2 günlük gebeyim. Darısı başına inşallah Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın