Husna2734 m060918 Allahim kolaylığını versin emeğinin karşılığını alırsın inşallah canim Rabbim isteyen herkese versin inşallah ❤️❤️
Eseso Pinarr35 anladım bende 7 haftalık gebeyim 8. Haftada bırak dediler ama günde bi kere beş tablet kullanıyorum bende ikizlere gebeyim kanama alanım oldu sabah akşam progestan iğne kullanıyorum
Pinarr35 Eseso bende gobekten progestan dex vajinadan gunde 3 kere lutinus kullaniyorum ayrica kanamam oldugu zamanlarda 5 gunde bir kalcadan proluton vuruldm seninde ikiz oylemi allah kucagina almayi nasip etsin saglikla🤗
Eseso Pinarr35 çok kanamam olduğunda pruluton vurmuşlardı şimdi kalçadan progestan zaten kahverengiye döndü çok nadir geliyor artık evet çift yumurta ikizi şükürler olsun 🤲🏻