Efsabozdag Kuzucccum ay masallah size insallah benim dogumumda boyle guzel gecer allah herkese guzel dogunlar ve saglikli hayirli evlatlar nasip etsin 🤲🏻❤ icimi cok rahatlattiniz allah razi olsun
Kuzucccum Efsabozdag ne demek canım ıns hayırlı doğumun olur tek ıkınmayla bebişin kucağında olur 🙏😘 amiin ıns rabbım bızlere bağışlasın kuzularımızı💜🤲 bol bol yürü ozelıkkle hastanede olduğun gün , hurma ye (oyle duydum ben pek yoyemedm)
Efsabozdag Dlkkoge korkunun ecele faydasi yok mecbur kendimi hazirlamam lazim bebegim icin en iyisi en sagliklisi ve en hayirlisi neyse oyle olacak artik allah razi olsun icimi rahatlattiniz allah herkese hayirli evletlar nasip etsin 🤲🏻❤
aysenurun Sezeryan bir tercih olamaz, sadece mecburiyet olabilir. Sezeryana başvurmak yerine, doğum korkunu yenmek için uzmana başvurabilirsin. Böylesi hem senin hem bebeğin için daha sağlıklı olur.
Efsabozdag aysenurun bu insanin istegine bagli olmasi gerekir aslinda benim bedenim benim bebegim dogumumada en dogalindan benim karar vermem gerekiyor benim gibi bircok anne var korkan ve cogu benim gibi hep sezeryana yoneliyor bende biliyorum normal dogumun daha saglikli oldugunu ama insan korkularini hemen oyle silemiyor elinde olan birsey degil
Busra333 Efsabozdag 1-2 hafta öncesine kadar bende arkadaşın dediğine katılıyordum ama taaa ki basıma gelene kadar bende artık sizin gibi düşünüyorum. Kişi karar vermeli
Merve_polat Efsabozdag benim bugün kontrolüm vardı senin gibi normalden korkuyorum devlete gidiyorum muayeneye her gitmeme söylüyordum ben sezeryan istiyorum diye bugün de dedim artık günün azalmış dedi haftaya alırsın kucağına dedi doğumum nasıl olur ben sezeryan istiyorum dedim o o anki duruma bağlı dedi gerekli görülür se doğumhane den direk sezeryana alırlar zaten dedi yani isteğe bağlı yapamiyorsun maalesef ve şuan da 36+5 haftaligim doktor 2 hafta önde dedi 38 im yani ve başı doğum kanalına girmemiş sancin olursa acilden gir dedi
Tugbaysma Efsabozdag korkulacak hicbisey yokk ölüm gibi bisey ama kimse ölmüyor derlerya öyle bisey anlık bi acı çekeceksin sonra bebegi kucağına alınca ne oldu diyeceksin unutacaksın acıları inan bana ikinmak kesi dikiş iğne hiç birini hissetmiyosun:) sadece sancıyı hissediyorsun oda gelip geçen bi agri:)
Burcu4135 Efsabozdag sezeryanda da emin ol o cıkısı anlıyorsun. Ben cok panık olmuş hatta o cekıstırmelerden cıglık falan atmıstım. Bence akısa bırak ınan dogum seklını bebek belırlıyor. Benim ıstege baglı sezeryandı ama zaten kızım dogdugu gune kadar makat gelisı oldugu için bu sefer mecburi sezeryana döndü dogumum. Bebek ve senın için hangısı hayırlısıysa o olsun.
Efsabozdag Burcu4135 çığlık 😄 insan stresden ne yapacagini bilemiyor cok zor allah herkese en kolayini nasip etsin ❤❤
Mom7272 Askiletotomsu ne alaka niye böyle bir yorum yapıyorsunuz? Herkesin kendi seçimi cok ayıp birşey.
milayerli Efsabozdag insanları sezaryenden niye korkutuyorlar anlamıyorum. Aklın varsa normal yap diyenler yapma ya diyenler. Üzücü. Normal doğumda yaptım sezaryen doğumda. İki doğum tercihi de annenin hakkıdır. Sezaryen olup 2 güne ayaklananda gördüm normal yapıp 10 gun dikişlerden surunende. O yüzden kimse kimseyi korkutmasın. Soruna gelirsin devlette normal doğuma teşvik var o yüzden isteğe bağlı sezaryen doğum yapmıyorlar özele gidersen istediğin doğum şeklini seçebilirsin🙂
Efsabozdag milayerli valla tesekkur ederim benimde cevremde normal dogurup 1 ay yatan var gecen sene kuzenim sezeryan oldu 1 gune ayaklandi agrisi sizisi yokdu
Morvy Efsabozdag ben sezaryene asla karşı değilim ama eğer normal şansın varsa normal doğurmaya bak ben herşey yolunda gidiyorken acil sezaryene alındım. 26 gün geçti aradan ama ben hala eski halime dönmüş değilim🥺
Doce Morvy 2 sezeryan geçirdim 3. Olucam normal doğumdan korka bilirler evet ama sezeryan ağrısı daha uzun süren bir süreç iyileşmeyi geciktiren durum yoğun bakımda ayağa kalktım bebeğimi kucağıma aldım ama ağrısini çok çektim alttan atılan dikisten korkuyorlar malesef 7 kat kesilen dikilen göbeği görmezden geliyorlar bende bunu anlamıyorum 🤷 normal yapma şansı varken sezeryana başvurmak bana saçma geliyor yaşayan bilir ☺️
Milkshakee Askiletotomsu normal doğum mu yapsın. Yapma gözünü seveyim ya 🤦🏻♀️ Bende normal doğuma karşıyım arkadaşımın canlı canlı neler çektiğini gördükten sonra normal doğum asla…..
Efsabozdag Milkshakee normalde hrm agri sanci hem kesi dikis var sezeryanda en azindan sadece dikis var bilmiyorum bana sezeryan daha mantikli geliyor
Burcu4135 Busra333 ben hayatımda hic ameliyat olmadım ondan panik oldum yoksa cıglık atacak birsey yok merak etme o tamamen benimle alakalı bir durum 😁
Burcu4135 Doce sezeryan oldum bende hastane sürecim cok iyiydi ama eve gelince toparlanamadım. 16.günüm hala cok iyi degilim. Ama muhakkak normal dogumunda sıkıntısı vardır. İkisi de kolay degil bence.
Morvy Doce kesinlikle öyle yaşayan bilir.. ben maalesef 10 cm açılmayla doğumhanedeyken bir anda kendimi ameliyat masasında buldum. Dış dikişim şuan iyi ama karnımın içi acıyor ve hala dik yürüyemiyorum hala toparlayamadım nerdeyse 1 ay olacak
Birdemetgul @Efsabozdag İkisindede acı cekceksin sezaryen de kaçış değil yani.Sana tavsiyem normal doğum yap cabuk toparlanirsin.
Efsabozdag Birdemetgul toparlanmak kisinden kisiye degisiyor bence benim cevremde cok normal dogumda 1 ay toparlanamayanda sezeryanda ertesi gun ayaklanip aci sanci cekmeyende
Doce Burcu4135 sezeryanda tamamen toparlanma 40 günü buluyor ayaklarinizi sıcak tutun dikiş ağrısı gerçekten yıllarca cekebikiyorsunuz üşütmelerde çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede eski haline dönersiniz sezeryanlar da bir de şu sonda olayı olmassa simdiden ona kendimi kasiyorum 😅