Efsabozdag bende normalden çok korkuyordum gece gündüz dua ediyordur lütfen bir aksilik çıksında sezeryan oluyum diye aslında ne kadar yanlış bir duaymis şimdilerde algılıyorum. Bebeğin ters olduğunu söyledi doktor doguma 2 hafta kala dönmesse sezeryan dedi 1 hafta sonra sancım geldi daha suyum filan patlamamışti apar topar sezeryana aldılar bebek testi hayla donmemisti o yüzden 2.gun ayağa kalktım ama çok zordu hapsuramiyordum bile kipirdayamiyordum açıdan vc vs tek başıma gidemiyordum 3 sene oldu hayla acır şimdilerde öğle