Efsabozdag cook önceden devlet dr özel muayenesi vardı doktorun özel muayenesine gidersen 9 ay o zaman dr istersen sezaryen yapıyordu ama oda özel gibi oluyordu tabi her ay para vereceksin dr sonra sezaryen içinde bi para alırdı bunun dışında ben devlette sezaryen duymadım açıkçası mecburi şeyler dışında zaten devlette senin kontrole gittiğin doktor girmiyor doğuma o gün o orda kim nöbetci ise o giriyor ki normal doğuma zor değil lse devlette doktor hic girmez ebeler doğurtur sezaryen konusunda olması gereken de bu değil mi zaten kadının doğasında doğurmak var zorunlu bi ihtiyaç halinde bu bi ameliyata dönmeli hersey normalse kadın kendi kendine kimseye ihtiyaç duymadan da doğurabilir bence kendinize korku aşilamayin bakın bende yeni hamileyim ve ilk hamileligim olduğu halde sizinle böyle konuşuyorum bi kedi nasıl doğuruyorsa bi inek nasıl doguruyorsa bizim de doğamizda bu var acısını ağrısını çekmeden düşünmeyin Allah herseyin hayırlısını versin