Ilkbebek123 hamilesin canım hasta değil tabi ki istisna durumlar harici bu lafım bende 22+3 deyim dr a danışarak istanbuldan rizeye memleketimize tarile geldik dinlene dinlene hiçte bir sıkıntı yaşamadım 15-16 saat yol ayak şişmesi hariç oda evdeykende şişiyor zaten maddi durumunda elveriyorsa dr a danışarak gidebilirsin tatile 😘 duygusal süreçtesin belliki olabiliyor böyle rabbim gönül ferahlığı versin 💓