Ilkbebek123 Herşeye ağlayan tek ben değilmişim artık sıkıldım ağlamaktan elimde olan birşey değil. Eşim birşey diyor hemen ağlıyorum ağladım diye bana kızıyor hamilelikten diyorum anlamıyor da oda bunaliyor onu sıkıyorum benden uzaklasacak diye korkuyorum bu sefer de içine atıyorum herşeyi sıkıntıdan ağlıyorum.