Ilkbebek123 bnde 24 haftalıgım eşimin yeğeni kardesi kuzeni peşpeşe misafir ağırlamaktan cok sıkıldm asırı yoruluyorum 1 yıllık evliyim balayı fırsatımız olmadı amdide ev al borc öde dogumdan sonra ya kaldı herşey hıcbısı yasayamadan bu skntılarla ugrasıyorum nefret ettim artk herkesten sıcakta yemek yaparken tanaıyonum dusuyor sürekli eşim yapma diyo sanki demekle oluyor gibi alıp basımı kacasım var artık vakit gecmez sıcaklar boğar misafir bitmez camasır ütü bulasık yemek öyle darlandım ki hegun gözyası dökmekten bezdim artık keşke çalışıyor olsaydım hamile kaldgm donemde:((