Tmm hamileyiz kilo alacağız ama bu durumu çok da normalleştirmeyelim arkadaşlar. Hamur işi tatlı vs yemesekte olur bunlar normal kişide bile kilo yapar yani hamileyim yerim mantığı yanlış. Sonra veririm mantığı yanlış. Verilir ama eski formumuza dönmemiz zor. Selülit çatlak vs kilo alış verişlerde artan şeyler. Sağlıksız beslenmiş olmakta cabası. Tabi ki yiyeceğiz ama doğru şeyler yiyeceğiz. Gereksiz faydasız kilo aldıran şeylerin başta çocuğumuza dahi bir faydası yokken bu konuda rahat olmayalım bence kilo konusunu kendi akışına bırakmayalım. Dikkat etmemiz gerektiğini düşünüyorum. Çocuğumuz yine sağlıklı olur Allah’ın izniyle. Öyle olmasa Afrika’da doğan çocukların sağlıksız olması lazım😉