yamacinannesii çünkü bekarlıgımda lisede orta okulda yesemde yemesemde 43-44-45 kilolarda gezen, 32 beden pantolon alsam bile gidip terziye ekstra bidaha belini daraltan bi insandım, zayıf olmam mükemmel hoşuma gidiyordu tayt dar pantolon deri pantolonlar elbise etek zayıf oldugum zaman bunların içinde güzel durmak hoş. Hoş şimdi hamilelikte bunları zaten giyemiyorum ama insan bi oha noluyo oluyo korkuyo anlatabildimmi bilmiyorum ama 🧐 bunun çocukla hiçbir ilgisi yok ben kendim 2 günde 500-600 gram alıyorsam durum vahim demektir. Yani şu doğuma 6-7 kiloyla giren karpuz yutmus fasulye cubugu gibi duran annelerimiz kadınlarımız varya fiziken muhtesem sadece hamiş göbüşü olanlardan olmak istiyorum açıkcası. Ben ömrümde 36 beden pant hiç giymedim şimdi 38 beden alıyorum bırakın 36yı. Xxs giyen insan şimdi m l bedene çıkınca korkup üzülüylr.