SayeMom sizinle ayni durum ve dusunleri paylaşıyorum su an 28 haftaligim(9 kilo aldim) duruma oldugunca saglikli müdahele etmeye çalışıyorum dogum sonrasi icin emzirme doneminde diyetisten destegi almayi planlıyorum boylelikle hem bebek beslenecek hemde ben gereksiz kilo alimini onlemis olacağım sizde icinizi ferah tutun bilincli ve kontrollu olmak yeterli🌺