Arkadaşlar 18 haftalığım. 45 kiloyla hamile kaldım, şuan 51 kiloyum tamı tamına 6 kilo almışım. Bu ne demek yaaa, çocuğun kilosu tam yerinde oda hızla büyüyor ama ben bunu nasıl vericem? Benim en fazla 8-9 kiloyla doğuma girmem gerekiyor. 1.60 boyundayım çocuğa kilo aldırıp kendim 8-9 kiloyla hamileliğimi tamamlamak istiyorum. Böyle giderse hiç güzel olmıcak yani daha 40.haftaya 22 hafta var ben 70-80 le doğuma girerim böyle giderse. Offf of