Nazzprlkci vaktinde saatinde sağlıkla gelsin inşallah evlatlarımız zaman azaldıkça heyecan artıyor 37+4üz bizde 4 gün sonra doğum yapıcam geçmiyor son günler ama bebeğim 2 haftadır kanalda yatıyorum cok baskı yaptıgı icin sezaryen olucam suyum vs gelmeden dogurabilirsem hayırlısıyla ne mutlu