Ayy tekim sanıyordum 😄😄 34 olduk bizde acaba ne zaman gelecek diye düşünüp duruyorum.doğsa da öpüp koklasam diyorum. Yanımda kimse yok bide köyde kaynanam, annem karşıda (Anadolu yakasında) oturuyor. Yatarken planlama yapıyorum ilk kimi arayacağım, hastaneye kim gelsin diye 😂