Nazlimmm Yoncaglseven eşim doğuda görev yapıyor ben 1 ay önce kayınvalidem in yanına geldim doğumuma 2 ay var eşimin özlemi ayrı doğumda yanımda olamayacağı ayrı üzüyor ve ilk doğumum olduğu için tabikide korkuyorum ve Allah nasip ederse normal istiyorum
Yoncaglseven Nazlimmm Hayırlısı olsun kuzum inşallah sağ Salim dünyaya getirirsin evladını Rabbim hepimize yardım etsin
Merve899 Nazzprlkci bende öyleydim açılmam olmuştu 1 cm 40+1 de doğum yaptım suni sancıyla 😀 gelmek bilmemişti
aselnannesi Nazzprlkci ben sezeryan olucam yarin inşallah belli olmadan önce doktorumun başının etini yemiştim ne zaman olcam bebeğime kavuşmak istiyorum diye simdi birazcik tırsıyorum ama🤣🤣🤭🤭
Pelit7 Mirket miyomun yeri büyüklüğü kaç tane olduğu önemli minikse olur büyük çok ve normal doğuma engel olarak yerdeyse olmuyor
2baby1moms Bnde 37+5 oldum bende bir heyecan var hergün sancım ne zaman gelir düşünüyorum gelse de bir an önce minik kızıma kavuşiyim🌼
ege_ayaz_mom Nazzprlkci Biizde 27+1 olduk kızıma kavuşmak için sabırsızlanıyorum bende çok sabirsiz biriyim geleck ay doktora gidip sezeryan gunumu alicam gelecek ayı iple çekiyorum 🥰🤭