Sisi ne isterse alıyorum onunla yatıyorum muhabbet ediyorum emin olun hepsiyle okdr çok ilgileniyorum ki bir dediğini iki etmedm hiç çok duygusal böyle piskolojisi bozuldu galiba diyorum bazen kendi kendine gülüp agliyo korkuyorum artk ya çok sevdiğimi herzaman yanında olacağını anlatiyorum ona uyumadan koynuma alıp konuşuyoruz öyle böyle diye içini döker bana hep o bağı kurduk ama anlamsız ağlamaları var duygusalliktanmi ne anlamadm ki bana karşı ozellikle