Elsu26 Sisi hayırlısı olsun inşallah kan testi verip emin ol bence. Aslında çok zor olur peş peşe ama beraber büyürler arkadaş gibi 😊
Sisi Elsu26 ya bebeğimin sıkıntısı yok çok şükür gözümü korkutan o değil ama çok kilom var 90 kiloyum bu hamilelğimde aldım hepsini 65 kiloydum düşünün. Onları vermem gerekiyor artı vücut sağlığı da var işin içinde ama yinede hayırlısı olsun tabi
Buket_dadas Sisi ya kuzum keske önem alsaydınız hayırlı olsun tekrar anne oluyorsun öyle duruyor ya ben niye güldüm pis pis vallah basıma gelecek kesin bak neye güldüysem geldi vallah Allah kolaylık versin bendede öyle olacak kesin
Sisi Buket_dadas kız gülme birşey diyim mi bende böyle birine gülmüştüm 3 sene önce 😁 herşeyin hayırlısı olsun tAbi inan sorun etmiyorumda kilo sorunum var ondan gözüm korkuyor iyice alırsam diye yoksa kızlarım sakin çok şükür hepsi büyür gider ama ben hazır dğeilim ne psikolojik ne bedensel
busranr06 Buket_dadas ay ben de çok güldüm inşallah başıma gelmez inan o kadar korktum ki anlatamam Allah yardımcısı olsun arkadaşın düşünsene 2 sene arka arkaya hamilesin vah vah tüm tedbirleri alacagız rabbım ımtıhan etmesin
ogrencianne35 Sisi bebisle uğraşmaktan pek birşeyleri düşünmeye halimiz yok ikimizinde bi de zaman zaman sezeryan yerim ağrıyor eşim tedirgin oluyor canım acıyacak diye
Hayalllllll Sisi çok zorlandım hayla da zorlanıyorum biri sınır den agliyo biri ağladı go için ablasına vuruyo diğeri yerinde durmuyo 34+4 karnimda çocuk twpiniyo hangisine baksam bilemedm 🤷🤷🤷🤷🤷🤷
Buket_dadas busranr06 aynen öyle benim annemde 1 haftaydı dogum etmiş tabi bunlar dayaanamkıs kırkı cıkmasını beklememiz annem dogum yaptıktan 3 gün sonra babamla birlikde oluyor annem 1 hafta sonra hamile oldugunu ögreniyor yine arkadas araya hafta koymus benim annem gün bile koymamıs adam akılı millet sorunca ikiz diyoruz 😁🥰💓🙏
Vldn Sisi yeni dogum yapmissiniz beta degeriniz yeni yeni dusuyo hala deger yuksek oldugu icin cift cizgi cikmis
Nilufar_1996 Hamilelik hormonu kandan kanda olabilir mi 40 çıkmadan bildiğim kadarı kürtajdan sonra bile testler pozitif çıkıyor. Beta HCG hormonu sıfırlanmışmidir doğumdan sonra. Teste de fazla idrar gelmiş boyası akmış gibi.
Sisi Nilufar_1996 ama boyası değil ki çiZgi boyadan bağımsız dikkatli bakarsanız. Birde 40 ım çıktı 55 gün oldu doğuralı beta düşmüş müdür bilmiyorum nette 1 haftada düşer diyor
Dilose Sisi canım benim oğlum da 10 aylıktı dediğiniz gibi istemeden oldu Bi defadan bende çok korkmadım olmaz dedim ama oldu şuan 29 haftalık hamileyim
Sisi Dilose Allah bağışlasın canım küçükmüş oğlunuz ama benimki kadar değil yine de ama olursa yapcak bişi yok elbette yarın bi kan vereyim diyorum 🥰
Sisi Leylosacl yok maalesef yarın kan versem diyorum yada idrar testi mi yapsam evde tekrar çıkarsa öyle mi vereyim kanı?
Sisi incisu spiral taktırıcaktım haftasına ama eşim geri çekileceğini söyledi. Oda olmadı maalesef unuttu son anda çıktı ama kaçtı biraz aktı içimden ( afedersiniz çok açık konuştum ama ksr bakmayın )