Hayalllllll her istediğini almayın bence yanlış o. Birde bence size karşı bir yoksunluğu var gibi geldi yine de. Özlemi var sanki. Bir uzmanla görüşseniz böyle devam etmesin bence yazık yavruya 🥰 şuan 2 aylık bebeğim mesela kızım 3 yaşında sürekli oynamayamıyorum kardeş uyusun öyle felan diyorum mesela öyle olduğunda tamam diyor ama odaya gidip kendi kendine ağlıyor sessizce konuşuyor sıkıldım diyor ne kadar çabalasakta tek olduğundaki gibi yetemiypruz bence🤷🏻♀️