Busearss Sisi Rabbim isterse olur. Benimde 1kizim var 6sene sonra 1kere kazayla hamile kaldim canim herseyin hayirlisi 😌
Sisi Busearss aynen canım rabbim evlatlarınızı bağışlasın benimde iki kızım var ama 3. De sürpriz olcak eğer oluraa en iyisi kan vereyim ben yarın 🤷🏻♀️
Sisi ikinci_mucizemm saol canım Allah razı olsun yarın gidip bi kan verdiricem inşallah hakkımda hayırlısı olsun olduysa da kabulüm tabii ki
Sisi Mouradi yaa gerçekten mi inşallah öyle olur hayırlısı ile bende şey düşündüm hani 2 ay oldu ya daha doğum yapalı acaba beta hormonu hala yüksek midir vücutta
asude456 Sisi bunun iki nedeni var , ya hamilesiniz , yada beta hcg değeriniz henuz sıfırlanmadı , benimde doğumdan 3 ay sonra sıfırlandı .
Sisi Elsu26 aslında boyası kaymadı ben idrarı fazla damlattım komple kırmızıydı o alan ama çizgide vardı sonra peçete ile aldım fazla idrarı beyazladı böyle ucunda kaldı biraz kırmıızılık çizgisi daha da netleşti
Elsu26 Sisi hayırlısı olsun inşallah kan testi verip emin ol bence. Aslında çok zor olur peş peşe ama beraber büyürler arkadaş gibi 😊
asude456 Sisi eğer test doğru ise beta değeriniz 5 ten yukarı çikacaktir , iki gunde bir artarsa gebelik var demektir , artmazda henuz değeriniz sıfırlanmadi demektedir .
Zehraspl Sisi hamilesiniz daha yeni tutmus oyuzden silik cikiyo bendede oyle oldu yarin bi kadindoguma gidin ultrasonda zor gorulur ama kan testinde cikar
Zehraspl Sisi bencede bi verin kan bendede oyle oldu gerci ben saglik ocagindaki ebe yuzunden hamile kaldim supheliydi sizinki gibi ertesi gun hapi aldim ebe bana adet gununde ic once icersen hamile kalirsin dedi icmedim adet gunumu bekledim megerse hamile kalmisim
ogrencianne35 Sisi allah yardımcınız olsun kızım 3 ay 12 günlük bizde hala birşeyler yok eşim beni balkondan atar yakında 😂
Hayalllllll Sisi hamilesiniz yanılma yok çünkü dörde gebeym ikisi 40 ciktktan sonra oldu benimde kan verin siz
Hayalllllll Sisi 40 çıkınca çok iyi korunmanız lazım çünkü hemen hamile kalırsınız hormonlar yumurtalıklar o esnada hep acik