minikayak2-6 hamilelikte en önemli şey rahatlık ,rahat olun ve tadını çıkarın ❤️Tabiki olumsuz durumlar olsa belirti verir ,ki belirtilere rağmen o bebek sizle kalmak isterse hiç bişey olmuyor..bende dönem dönem hep lekelenmeler olmuştu ,çok korkuyordum ,şu an oğluşum 15 aylık ama ☺️Doğumdan sonrasına odaklanın ,hamilelik en tatlı dönem bence :)