nesshe Tahmini 22 Mayıs görünüyor ,sadece kan testi yaptırdım,henüz bir doktorla görüşmedim ,Mayıs anneleri burdan konuşup birbirimizden alalım isterim
minikayak2-6 nesshe kalp atışlarını duydunuz mu? Bir sonraki kontrolünüz ne zaman? Benim ilk gebeliğim bu yüzden çok endişeliyim 😬😒
Deletedmom93284 nesshe bizimde 12 Mayıs 🙊 doktorunuzu iyice araştırmanızı öneririm hamilelikte stres bebeğimetkilyior sizi strese sokacak doktorlardan uzak durun
Tugbaaomer nesshe merhaba bizde Mayıs 6 gözüküyor iki hafta olucak doktora gittim kese gözüktü iki gün sonra tekrar gidicem kalp atışını duymak için 🥰
nesshe minikayak2-6 henüz doktorla görüşmedim,ilk gebeliğimde ben de sizin gibiydim ,ama ikinci rahat oluyormuş :)kalp atışlarını duymadıysanız şu an duymamanız normal 8. Haftayı bekleyin :)
Elif_13 Merhabalar bizimde 25 mayıs gözüküyor 17 sinde kan tahlili yaptırdım 29 çıktı beta hcg pazar günü 80 doktorum 1500 görmeden henüz ultrasonda görmeyeceğimizden bahsetti 2 günde bir vericekmisin kan tahlili 1500 görene kadar ?
nesshe Elif_13 bende 15 inde kan testi yaptırdım 1400 lerde çıktı ,muhtemelen geç döllenme olmuştur sizinki
Karaaslan Mayis 2 . Ilk kese gozukmedi 5. Haftada gozuktu . 6+2 kalp sesini duyduk ve görduk . Oyüzden telaş yapmayin kizlarrr
nesshe İsterseniz birbirimizi instagramdan da takip edebiliriz ,kullanıcı adım nesshhe eklemek isterseniz☺️
Pinarrr_21 Benimde 21 Mayıs gözüküyor ama tahminimce ilk haftasında doğum gerçekleşir Allah’ın izniyle
drytcvkarsln İkinci gebelik benimki sezeryan 2 mayıs dendi…6+6 olduk şükürler olsun….. 5+5 duyduk kalp atışlarını
Sezya Benimde 16 mayıs gözüküyor 😊 kalp atışı ve keseyi gördük şükür. 2. Gebeliği olmasına rağmen bu seferki daha farklı geçiyor.
nesshe Sezya daha mı kolay geçiyor daha mı zor ,bende pek bir belirti yok ,ilkine göre daha kolay sanki
Deletedmom93284 minikayak2-6 kalp atışını karından mı alttan mı duydunuz biz duyamadık 🥺 6+1 de ama doktor tedaviyle olmuş biraz küçüktür dedi
Sezya minikayak2-6 ağrım var sürekli adet olacakmış gibi. Halsizim midem bulanıyor. Karnım birden şişti. Şişkinliğim fazla. Bakalım nolcak ilerleyen zamanlarda
Pinarrr_21 nesshe İlkini kaybettim ben 28 haftalıkken o yüzden ara vermedim pek doktorumda destekledi zaten daha kalp atışı duymadık keseye bile bakmaya gitmedim korkuyorum aynı şeyleri yaşarım diye inşallah bu bebeğim benimle kalır
minikayak2-6 nesshe evet ve çok stresli 😩 olumsuz bir durum olsa illa ki belirti verir dimi? Siz daha Tecrübelisiniz. Doktor herşey yolunda dedi ama ben olumsuz düşüncelerden kafamı toparlayamıyorum
Sezya nesshe ilk gebeliğimde oğlumda hiç bir sıkıntım yoktu çok rahat geçirdim. Bunda yumurtlama döneminden itibaren sürekli adet olacakmış gibi ağrılarım var. Hiç olmazdı yıllardır göğüslerim çok ağrıyor. Karnım bir anda çok şişti. İlkine nazaran daha çok zorlanıyor gibiyim. Halsizlik ve mide bulantısı var birazda
nesshe Deletedmom93284 eski doktorumla devam edicez gibi ,ama hayatın stresi illa etkiliyor yapacak bişey yok 😔