Tugbaaomer nesshe merhaba bizde Mayıs 6 gözüküyor iki hafta olucak doktora gittim kese gözüktü iki gün sonra tekrar gidicem kalp atışını duymak için 🥰
nesshe Tugbaaomer ben yaz gelmeden olmuştum ,aynı zamanda emziriyorum ,herhangi bir sıkıntı yaşamadım henüz
nesshe Hilla aynen çok uykum geliyor ,ama ilgilenmek zorunda olduğum bi bebeğim olduğu ve çalıştığım için uykuya vakit kalmıyor maalesef ☺️
Cisem_Calik07 nesshe 21 Mayıs benimde :) yarın gideceğim kan testine henüz doktor kontrolüne gitmedim görünmez diye endişeliyim birazcık daha beklemeye çalışıyorum umarım bir sorun olmaz 🥲
nesshe Cisem_Calik07 sizinki baya yüksek çıkar kanda ,doktor için bende bekleyim diyordum ama ,en azından keseyi görmek istiyorum
Cisem_Calik07 nesshe hcg 6448 çıktı cuma günü doktor kontrollüne gideceğim daha fazla bekleyemeyecegim :)
Simayss Sezya yazıyı ben yazdım sandım noktası virgülüne kadar aynı yasadiklarim sadece benim ilk çocuğum kız 😍
semracorasar nesshe benimde 20 mayıs görünüyor pazartesi keseyi gördük şükür 4 ekimde gel kalp atışlarını duyalım dedi heyecanla bekliyorumm
Blackcloud nesshe Benimde doğum nasipse 20-25 mayıs gibi görünüyor ama benim ikinci sezaryenim olacağı için doktorum erken alabilir.
semracorasar kubra_1122 evet gün içerisinde oluyor rahim genişlediği için hatta ben hamile değilim adet olucam diye test yapmak istemedim aynı adet ağrısı gibi