gamzosgamzos Aysegulaman02 evet canım kızımda gebelik tansiyonu yuzunden sezaryen olmustum o yuzden yine sezaryen olacagim Allah nasip edrse 😊
Hayrus Nisan yazınca mutlu oldum genelde daha erken doğum tarihleri yazıyordu 18 nisan gösteriyor benim de :)
Aysegulaman02 Hayrus evet ben de nisanı hiç göremiyordum 😅 açınca başlık sayımızın çok olduğunu gördüm 😅
Cennet73 Aysegulaman02 bende 10 haftalık hamileyim Benim de nisan ama hangi gün bilemiyorum sizce benim hangi gündür ?
Burcu-2910 Aysegulaman02 doktor mu sölüyor yoksa adet tarihim 7 Temmuz ama ben hala doğum tarihini bilmiyorum 😁😁😁