Aysegulaman02 Benim hayat kalitem yerlerdeydi bulantı varken 9 haftanın sonuna doğru sanirim dayanamadım doktor yazdı kullanmaya başlayınca biraz faydası olmuştu geçen ilaç bitti iki üç gün tekrar çok bulantım oldu bugün yeniden kullanmaya başladım iyiyim yani beni hala ilaç ayakta tutuyor ama bu haftadan sonra azalır diyor herkes bekleyelim bakalım