Bursaspor16 ben transfer olmadan bi gün önce bıraktım. Sonra da tiksindim zaten çok şükür. Kızlar bırakamayanlar için, geçen bir sayfada paylaşmışlar; sigara içerken bebeğin ultrasonuna bakıyorlar, o kadar üzüldüm ki, bebek sürekli yüzüne dokunuyor yüzünü ekşitiyor o kadar kötü ki. Gözlerim doldu. Düşünsenize mesela biri yanımda sigara içse rahatsız olsam kalkar giderim, ama orası onun yuvası gidemiyor. Lütfen bunu düşünün lütfen!